Pogoji uporabe

Podjetje De2 d.o.o. kot ponudnik in uporabnik kot kupec se strinjata s pogoji uporabe.

Naročanje

Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna.

V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče naročilo v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi.

Naročilo lahko prekliče s klicem na tel. 041 669 598 ali s sporočilom na elektronski naslov narocila@de2.si.

V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.

Slike in barve so lahko simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja izdelka.

Cene

Objavljene cene v elektronski trgovini in izdane ponudbe veljajo na dan naročila!

V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.

Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Cene so, razen kjer ni drugače navedeno, končne v EUR in vsebujejo DDV 20%.

Postopek nakupa

Prejeto naročilo

Po oddaji naročila, kupec prejme naročilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.

Naročilo v obdelavi

Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem obvesti kupca.

Vračilo blaga

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti je postopek naslednji:

Fizične osebe imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov narocila@de2.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega izdelka na sedež podjetja v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na narocila@de2.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če je kupec odstopil od pogodbe ali vrnil prejeto blago, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od prejetja vrnjenega blaga z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti).

Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči, če je ponudnik Biro.si d.o.o v celoti izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot pri dobavi blaga, od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je ponudnik izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.

Če ponudnik izpolni obveznost iz 43. c člena ZVPot po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni potekel rok treh mesecev, v katerem lahko kupec odstopi od pogodbe, če ponudnik ni v celoti izpolnil obveznosti iz 43. člena ZVPot. Rok treh mesecev začne pri dobavi blaga teči od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. Z iztekom tega roka ugasne pravica kupca, da odstopi od pogodbe.

Pozor!

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila Zakonu o varstvu potrošnikov ne veljajo.

V primeru, da je embalaža poškodovana vam bomo ob vračilu kupnine odbili najmanj 10% zneska.

V primeru, da je izdelek uporabljan vam bomo ob vračilu kupnine odbili najmanj 20% zneska.

V ta dva primera bomo vsekakor predhodno ocenili nastalo škodo in kupca obvestili.

Pri oddaji naročila z izbiro osebnega prevzema na sedežu našega podjetja je skladno s splošnimi pogoji pogodba sklenjena šele s plačilom in prevzemom izdelka, tako da v teh primerih ne gre za pogodbe, sklenjene na daljavo.

Zahteve za vračilo blaga v teh primerih bomo obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Potek reklamacije izdelka in pošiljanje izdelka na reklamacijo je naslednji:

Kupec pokliče na telefonsko številko 041 669 598 ali pošlje e-mail na narocila@de2.si ter obvesti prodajalca o napaki pri izdelku ali nepravilnosti pri delovanju.

V kolikor se med pogovorom ugotovi, da obstaja možnost okvare na izdelku, se kupca zaprosi za vrnitev izdelka na naslov prodajalca. Kupcu omogočamo vrnitev izdelka na naše stroške, vendar le po predhodnem dogovoru.

Prodajalec bo dostavni službi naročil prevzem pošiljke na naslovu kupca, pri čemer kupec ne bo imel nobenih stroškov.

Iz zgoraj navedenega razloga je nesprejemljivo, da kupec samovoljno in na svoje stroške pošlje izdelek v reklamacijo ter pri tem zahteva povračilo stroškov.

Reklamacija ob prevzemu pošiljke:

V primeru, da ste prejeli fizično poškodovan izdelek prosimo, da postopate na naslednji način:

V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati.

V primeru, da pri prevzemu pošiljke niste opazili, da je paket fizično poškodovan, kaže znake odprtja ali manjka vsebina, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne smete karkoli dodajati ali odstranjevati ) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

O tem nas prosimo obvestite na narocila@de2.sibiro@biro.si in bomo skupaj s Pošto Slovenije poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Reklamacija in informacije

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu, tel. številkah ali e-mailu:

De2 d.o.o.
Ulica mesta Grevenbroich 9
3000 Celje
Tel.:03 42 84 630
Mob.:041 669 598
e-mail: info@de2.si